Lost in the ’50s

Fashion

dsc_0111dsc_014714632532_10154502742217200_2043305912_odsc_0156

dsc_017814642917_10154502736797200_1873809792_ndsc_0184dfddsc_0222dsc_0264dsc_0270stddsc_0271dsc_0286dddsc_0292ddsc_0299

Recent am început să trăiesc într-o ușoară obsesie, convinsă că nu m-am născut în era potrivită. Cel puțin, din punct de vedere al modei. Am mai făcut o postare (Pinspiration of the month) unde se observă că port o iubire în suflet pentru anii ’50.

Mereu mi-a plăcut stilul, uitându-mă puțin în retrospectivă, doar că nu m-am interesat foarte mult despre ce exact se purta, cum se machiau și se frezau femeile, etc. Dar de ceva timp încoa’, numai asta fac! La modul că la un moment dat (după cum se vede, sau poate nu se vede în poze) mi s-a cășunat mie să combin modernul cu anii ’50 și să o rog pe Agi să tragem niște cadre.

Machiajul e destul de simpluț în perioada aceea, dar eu cum sunt antitalent, n-am reușit nici măcar atât. Freza lor tipică cu așa numitele “Victory rolls” nu mi-a prea ieșit … deloc. După 4 încercări și o întârziere de jumătate de oră, mi-am lăsat freza cum am putut mai bine. Nu era perfectă, dar clar se vedea că nu e din deceniul ăsta.

Oricum, a fost o ținută și o temă la care m-am gândit îndelung și pentru care m-am documentat cum n-am mai făcut-o până acum. De la unghii, până la machiaj și păr, mi-am făcut research-ul. Mi-am primit câteva priviri ciudate pe stradă, sper eu pentru că arătăm de pe alte timpuri și nu pentru că aveam 1.90m pe tocuri! Dar nu contează, eu m-am distrat!

Palton/ Coat – ASOS

Bluza/ Blouse – Koton

Fusta/ Skirt – Second Hand

Plic/ Clutch – Tres Jolie

Pantofi/ Shoes – H&M

Cercei/ Earrings – Meli Melo

EN: Recently, I’ve been stuck in an obsession, convinced I shouldn’t be living in these times. At least, not fashion-wise anyway. I’ve also done a blog post regarding this (called Pinspiration) where you can notice my love for the ’50s.

I’ve always liked the ’50s fashion, but I never really got into it. I’ve never searched how they did their hair or makeup, nor what exactly they wore. But for a month now, it’s the only thing I’ve been doing. My number one pinterest search.  And then I just had to call Agi up to have a photo shoot with this theme.

The make-up trends were rather simple in that period, but as I have no talent for that, I might have messed it up. Not to mention that the oh-so-popular “victory rolls” killed my will to live. After the 4th try to master a victory roll on my head and 30-minute delay in schedule, I decided to just go with whatever I managed to create. It wasn’t perfect, but it certainly didn’t look modern.

Anyway, it was the first time I put a lot of thought in my photo shoot and researched everything. From nails to makeup, to hairstyles, to whatever. And it was also the first time I got a lot of glares on the street. Hopefully, because I didn’t look like I belonged to this decade, not because I was 1.90m tall!

 

7 thoughts on “Lost in the ’50s

  1. Uneori si eu am aceeasi impresie ca m am nascut in alt secol , poate nu din punct de vedere a felului cum ma imbrac ci mai degraba modului in care gandesc.Tinuta e superba , wow 1.90 mai da-mi si mie cu 1.50 😂😂😂

    Like

  2. Deși nu port fuste și rochițe de fel, acesta fusta e frumoasa tare. Sunt tentata sa încerc și eu ceva asemănător dar încă nu am găsit una despre care sa spun, da, ea e! Și bluza o sa o caut și eu când ajung în koton. Foarte faine pozele.

    Like

Leave a Reply

