Doctor Strange, especially for IMAX!

Uncategorized

Am impresia că multe postări pe blog, mai ales în ultima perioadă, încep cu “cine mă cunoaște știe”. Simt, oarecum, să mă justific așa pentru că pentru anumite persoane poate părea ciudat că am un ușor nerd în mine, având în vedere că sunt pasionată de modă. Eh, mie oricum nu mi-a plăcut niciodată să mă axez doar pe o singură chestie, și atâta timp cât mie îmi place un lucru (fie el orice), sigur aflați și voi.

Așadar, cum spuneam, cine mă cunoaște știe că ador filmele Marvel. Nu prea merg eu des la cinema, dar când merg, este de obicei pentru a viziona un film Marvel sau un film făcut după o carte.

Recent, am fost invitată la un sneak-peek al unui film Marvel care urmează să apară în curând la Cinema City. Și anume Doctor Strange. Iubitorii mei de Marvel știu cine este Doctor Strânge și cu ce se ocupă, dar celorlalți le spun eu pe scurt.
doctor-strange-comic-con-poster
Doctor Strange era un doctor incredibil de talentat, dar tot pe atât de egoist și plin de sine. După ce un accident îi afectează mâinile și abilitatea de a mai profesa, acesta caută lumea în lung și în lat după un leac. Astfel el îl întâlnește pe Cel Străvechi, care îi deschide drumul către magie. Restul, vă las să descoperiți singuri.

Cum spuneam, am fost invitată la acest sneak-peek și am avut ocazia să văd o părticică din film în sală IMAX, marca Cinema City/ Shopping City Timișoara. Vă spun cu mâna pe inimă, am mai văzut eu filme în IMAX, dar nici care nu m-a lăsat așa mască. Au băgat băieții de la Marvel niște efecte speciale de simți că ești pe LSD. N-am luat niciodată, dar bănuiesc că dacă aș lua, așa imagini aș vedea. Sincer, niște culori! Și niște cadre! Dumnezeule!

Mișto de tot, n-am ce să zic. Clar mergeam și fără să văd sneak-peek-ul, dar acum parcă nu mai pot aștepta!

Recommand! Și vă aștept la Cinema City-ul din Shopping pentru a ne bucura toți de experiența IMAX!

EN: I have the slight impression that many of my latest posts started with “who knows me knows that…”. Somehow, I feel the need to justify my actions, because many of those who don’t know me, wouldn’t expect to see the “nerdy” side of me (since I’m interested in fashion). But I’ve never been the type to focus and be interested in only one thing, so as long as I like something, you’ll most likely find out about it.

So, as I said, those who know me, know that I love Marvel movies. I don’t go to the cinema as often as I would like to, but when I do, it’s either to see a Marvel movie or a movie after some book.

Recently, I’ve been invited by Cinema City in Shopping City Timisoara to see a sneak peek of the latest Marvel movie to hit the theaters this fall. And that movie is Doctor Strange. My Marvel lovers know what Dr. Strange is about, but for the ones that don’t know, let me enlighten you.

Doctor Strange was a brilliant, yet egotistical surgeon. After experiencing a car accident, that destroys his hands, he loses the abilities he once had. While searching the globe for a cure, he encounters the Ancient One, whose student he becomes and starts learning the ways of magic. More I’ll let you find out.

Like I said, I was invited to the sneak peek of the movie and, of course, it was in IMAX format. I kid you not, I felt like I was on LSDs. Of course, I’ve never done drugs. But if I did, I’d imagine it would look like that. Really, the colors! The scenes! God!

A really bad ass movie, in my opinion. I would have seen it without seeing the sneak peek, but this only fueled my wish to have it sooner in cinemas.

Really recommend!

Leave a Reply

