Un apartament la… Timisoara

Simt că am un deja-vu, având în vedere că nu e prima oară când îmi recunosc greșelile, dar a trecut ceva vreme de când am scris ultima oară. Asta s-a întâmplat din diverse motive, cel principal fiind: am fost prea ocupată să mă bat cu viața.

s2

De curând m-am mutat împreună cu prietenul meu în chirie și viața mi-a tot aruncat pastile. Dar să începem cu începutul.

s1

M-am mutat în 1 septembrie, foarte frumos și minunat la prima vedere. Acum, chiria ne cam usucă, dar apartamentul e frumos și oarecum se merită. Am făcut curat în prima zi de ne-a ieșit pe ochi și pe urechi. Am aspirat și dat cu mopul și-am șters la praf de nu ne-am văzut. Apoi a început mutarea efectivă. Adus de lucruri, în special haine și pantofi. Am realizat și eu că hmmm poate am totuși prea multe haine. Din ditai mai dulapul, doar două compartimente NU sunt ale mele. Dezastru!

Totul bine și frumos primele zile, deși ne loveam de nimicuri. Ba ne lipsea una, ba ne lipsea altă, dar nu era bai.

Asta până într-o zi când m-am trezit cu ditai balta în bucătărie. Dă-i și inspectează, ca să realizez că-mi curge frigiderul. Sau mai precis, se topea gheața formată pe un tub din spatele figiderului. Whaaat?

Apoi, nici două zile mai târziu, laptopul prietenului meu moare. Da’ moare în sensul ăla de trebuie trimis la service. Bine măcar că era încă în garanție. Bate-ți capul cu asta toată ziua. L-am dus în service și am trecut peste (semi).

Apoi, weekend-ul ăsta ce a trecut, am avut un fel de house warming party. Era prea cald în apartament, așa că am dat drumul la climă. Treizeci de minute mai târziu, surprize surprize, a început să-mi “plouă” în hol. Super, acum îmi curge și clima. Asta cum o mai rezolvăm?

Și, de parcă nu era destul, ieri s-a dus și laptopul meu. Și ghici ce, nu mai era în garanție de 3 zile. Karma asta. Nici nu puteam fi supărată, simțeam doar că dau în nebunie.

Și pentru că am avut tupeul să încercam să facem pe adulții, că orice adult, noi trebuie să plătim toate reparațiile. Hah! Viața de adult e superbă, ce mai…

14222235_1548971461874448_6637339759559959814_n

EN: This feels like a deja-vu, taking into account I’ve apologized for this kind of behavior before. I haven’t written in a while, mainly because I’ve been busy dealing with life.

Not so long ago I’ve decided to move in together with my boyfriend, decision that actually came into being 2 weeks ago.

When we first moved in, everything seemed great and beautiful. The rent was rather high, but the apartment almost had it all and we’ve decided it would be worth it. We got to cleaning the first day in and took it to our utmost extreme. We vacuum cleaned all floors, mopped all surfaces,  wiped all windows and we cleaned off all dust possible. And after that, we started bringing in our stuff. Mainly my clothes and shoes. And oh gee, I’ve come to the conclusion that maybe I do own to many clothes. We have one big ass closet, and only 2 shelves are his. Horror!

All nice and well the first few days, even though we kept bumping into minor issues, for example things we needed but didn’t own. We got past that.

Then, two days later, I found a big puddle in my kitchen. My fridge was leaking. Or, better said, ice formed around some tube in the back of the fridge and it started melting. Whaat?

Not long after, my boyfriend’s laptop died. It died in such a way, that we needed to send it back in service for repairs. Good thing the warranty hadn’t expired. We’ve dealt with that and somehow moved on.

After that, this past weekend, we had a house warming party. And because it got very hot in the apartment, we turned the AC on. Guess what, 30 minutes later, that started leaking as well! Great, now deal with this!

And, as if all of this wasn’t enough, yesterday my laptop got ruined as well. And my warranty expired 3 days ago. Karma is such a b**ch. I couldn’t even be upset, I just felt like I was descending into madness.

Because we wanna play house and give adulting a try, apparently life wants to mess with us. And because we’re trying to be adults, all the money for repairs will come out of our pockets. Life is great so far…

 

Leave a Reply

