July’s favorites

Uncategorized

Și a mai trecut o lună, și-am mai iubit niște chestii. Nu foarte multe, fiind mai mereu la lucru, dar îndeajunse.

Halsey – La capitolul muzică, am dat de o nouă artista în luna iulie. Și anume această tipă Halsey, care pare a fi fața unei noi generații (cel puțin în SUA, unde toți adolescenții ”mainstream” par să o asculte). Poate ați auzit de ea, oricum eu vă las piesa mea favorită AICI.

Heaven Pool – Nu pot spune că sunt împătimita ștrandurilor (de altfel, până acum nu le prea frecventam) dar, cum nu ajung anul acesta la mare, trebuia să mă mulțumesc cu ce am. Așa că, într-o doară, am ales un ștrand într-o zi și tot acolo ne întoarcem ori de câte ori am liber.

strandul_heaven_16_largestrand_heaven_timisoara2

Off the shoulder – Bine, ok, asta nu e chiar foarte specific. Dar este ceva ce am iubit în iulie și voi iubi și în august. Top-urile cu umerii goi sunt feminine, iți pun umerii și gâtul în evidență și sunt foarte la modă. Eu am un top preferat din Bershka, l-am postat într-un haul (vă las link aici), dar oricare alt top (sau rochie) ar merge la fel de bine.

Cafe Magistral – Am scris îndeajuns despre locul ăsta aici. Dimineața la ștrand, seara aici. Ce mai vrei?

Cam atât pentru azi, revin curând cu un haul, poate două!

EN: Another month, other favorites. Haven’t loved that much this month, mostly because I’ve been working, but it’s still something.

Halsey – Music wise, I found this artist in July and loved her songs ever since. She seems to be the face of a new generation, at least in the USA where every mainstream teenager seems to have listened to her at least once. I’ll link my favorite song HERE.

Heaven Pool –  I have never been a big fan of public pools, but I must admit I got hooked this summer. Since I won’t be seeing the seaside this year, I’ve decided to make do with whatever I can get. So, one day, a random pool place was chosen and we go back to it every time I’m off work.

Off the shoulder – I know this is rather unspecific, but it’ still something I loved in July and probably will love in August as well. Whether it’s tops, dresses, jumpsuits, it doesn’t matter, they are all chic and feminine. I own a top as well, you can find it in this blog post.

Cafe Magistral – I’ve written enough about this here, so check it out. Let’s  just say, I spend my days the the pool and my nights at this cafe.

See you soon with a haul or two!

Leave a Reply

