What I’ve been up to lately…

Lifestyle

Nu am mai scris de câteva zile bune, dar vă spun și de ce. Mă confrunt cu câteva schimbări în momentul de față, și anume:

  • Job-m-am angajat recent și, nefiind obișnuită să lucrez 8 ore pe zi, am fost mai mereu obosită. Simt că ușor ușor îmi întru în ritm și voi putea posta regulat. Unde m-am angajat și cum e? Asta e altă postare, de sine stătătoare. Să zicem doar că anumite persoane ar trebuii să lucreze măcar o zi într-un loc asemănător cu locul meu de muncă.
  • Apartament-de câteva zile sunt în căutarea unui apartament de închiriat. M-am izbit de greutăți,la care nu mă așteptăm, problema principală fiind procesul de telefonat. Ori am eu ghinion, de toate numerele de contact “aparent” nu sunt în service, ori nu știu unde să caut. Desigur, mai multe despre ce peripeții implică căutarea unei chirii voi scrie după ce mă văd mutată. Deci, altă postare, mai târziu.

În altă ordine de idei, am mai făcut puțin shopping prin second-uri, dar postarea vine prin august, ca să prind și următoarele reduceri la colecția actuală. Și desigur, ca să nu fie luna iulie doar muncă și nemă distracție, recent mi-am luat și eu nebunia verii “Pokémon Go”. Prinde numai bine să mă joc în drum spre muncă și înapoi!

Oricum, v-am lăsat! Promit că, în curând, apare și postarea legată de noul meu loc de muncă.

EN: I haven’t been posting in a while, but let me tell you why. Basically, I am trying to deal with the adult life and have gotten myself in some situations.

  • Got a job! – I haven’t had a job in a while, not to mention a full-time one. So, I’ve been having problems adjusting to the schedule. But where I work and how it is going so far, that’s totally another post! Let’s just say, that there are some people out there who should do what I do for one day…
  • Apartment – Recently, I’ve started looking to rent an apartment. So far no luck, since I can’t get in contact with any person renting any apartment I want. All numbers I’ve tried so far are not in service and I don’t know if I’m having bad luck, or I just don’t know where to search.

On the other hand, so that it’s not only work and no fun, I’ve gone thrifting again (but a blog post related to it will be up in August when I collect some more items) and I’ve downloaded this summer’s hype “Pokémon Go”. It’s perfect to play on my way to work and back!

Anyway, that’s it for now! I promise, I’ll be back soon with the post related to my workplace.

 

Leave a Reply

