What I loved in June #monthlyfaves

Uncategorized

În luna iunie n-a fost mult de iubit, mai ales cu sesiunea în spate. Dar, știți cum e, vine sesiunea și simți nevoia să te apuci de orice serial îți cade în mână. Eh, așa a fost și la mine. Dacă luni întregi am fost loială doar anumitor seriale și așteptăm cuminte în fiecare săptămâna să-mi mai apăra un episod, în luna iunie m-am apucat (și am ajuns la zi) cu 3 seriale. Aceste 3 seriale ocupă aproape toată lista cu favoritele lunii iunie.

  • Containment –  Despre ce e vorba? Păi, fără să dau prea multe spoilere, e vorba de un virus care își ucide victima (nu, nu îi face zombie-chiar îi ucide). Iar, ca să nu se răspândească virusul, autoritățile au izolat zona ”infectată” de restul orașului. Oamenii prinși acolo ce credeți fac? Eh, vă las să vedeți!

containment-poster

  • Lie to me –   eh, asta deja este o “dramă” coreeană. Cine mă cunoaște știe că am în mine o fanatică asiatică. Am văzut o grămadă de anime-uri, am citit manga ca o apucată, am văzut filme și seriale japoneze/coreene/taiwaneze/etc. Și cine cunoaște serialele asiatice, mai ales alea romantice, își poate imagina ce a fost de capul acestui serial. Însă, culmea, n-a fost așa plin de drame și de intrigi precum marea majoritate. Recomand!

product_2012-09-06-10-08-39_b

  • Fear the walking dead –  Da, este o altă variantă a serialului “The walking dead”. Zombie, zombie și iar zombie. Dar, pentru nu știu ce motiv, a fost mai interesant decât să învăț. (Wow, ca să vezi)

fear-the-walking-dead-season-2-key-art-logo-400x600

 

  • Cinema City – IMAX –  Deși într-o postare anterioară am spus că nu am să mai trec foarte curând prin Shopping City, în luna iunie am ajuns de mai mult de 5 ori pe acolo. Jumătate din timp a fost pentru a mă duce la film. Și nu m-am dus oricum, m-am dus să văd filmele în IMAX. Dar, sincer, nu-i ăsta motivul principal pentru care merg acolo. Motivul principal este liniștea. Cred că lumea încă nu e obișnuită să schimbe placa și să meargă la film până în Șagului. De asta prinzi mult mai ușor loc (și locuri bune, să nu mă înțelegi greșit) la cinema-ul din Shopping City decât în Iulius Mall. Și până n-o să ajungă țărănimea și la Shopping City, plănuiesc să-mi văd acolo toate filmele. Că m-am săturat să se împingă lumea în mine sau să se bage cocalarii cu “drepturi” în fața mea de fiecare dată când apare vreun film nou. Nu tati, mă duc la Shopping City unde încă există civilizație și liniște :).

 

  • Vineri 15 –  Nici nu știu cum să descriu Vineri 15. E și restaurant, și terasă, și bar, și club în aer liber … tot ce vrei. Din nou, a ajutat foarte mult că este aproape de facultate și trebuie doar să trec strada. M-am bucurat enorm că s-a deschis, având în vedere că La Căpițe nu prinzi mereu loc. Așa că, în luna iunie, mi-am făcut veacul prin Vineri 15. Foarte drăguț amenajat, mâncare și băutură bună. Tot ce vrei!

102162152_1_1000x700_vineri15-angajeaza-timisoara

EN: There wasn’t much to love in June, especially with the exams around. But, because there were exams to study for, I’ve managed to spend my time watching Tv series. And, even though I’ve been loyal to several Tv shows, I’ve started (and finished/ am up-to-date) with 3 new ones. That why this list basically contains only tv-related content.

  • Containment – What is this show about? In a nutshell, there’s this virus that kills its host (it does not make them zombies – it literally kills them after 48 hours). And then, to avoid it spreading, the authorities try to contain it by isolating the infected part from the rest of the town. Do you think the people there are ok with it? I’ll let you find out!
  • Lie to me – Well, this actually is a Korean drama. Those who know me are aware of my Asian-whatever obsession. I’ve read lots and lots of Mangas; watched so many Animes, movies and dramas (Japanese, Korean, Taiwanese), that I’ve lost count. And if you know the ins and outs of Asian Tv dramas, especially romantic ones, you know what this show could have been about. But, surprisingly, it wasn’t as full with fall backs and lies and jealousy as most dramas. I really recommend it!
  • Fear the walking dead – Yes, it is a “The walking dead spirit”. Zombies everywhere. But for some reason, watching it seemed more interesting than learning. (Wow, relly? /:)…)
  • Cinema City – Even though I mentioned in a past post that I will not return soon to Shopping City Timisoara, I did. In the past month, I went there very often to see movies in IMAX. I could have gone to the cinema in the Mall closer to me, but that one is always crowded and full of a*holes. The one in Shopping City is rather new and not so many people go there; therefore it is more convenient for me. Peace and quiet!
  • Vineri 15// Friday the 15th – I don’t even know how to describe this place. It’s like an outdoor bar, combined with a restaurant and a club. It is very spacious (something that other popular places lack), has delicious foods and drinks and is also very close to where I study.
Leave a Reply

