Bubblegum Fairy!

Acum câteva weekend-uri am tot postat Insta-uri cu ceva machiaj super baștan marca Anca’s Blog, câteva poze de la shooting pe ici pe colo și v-am promis rezultatul final. Eh, uite-l!

Cum am mai spus, am colaborat (iar) cu draga mea Agi pentru proiectul ei “In Woodland”, proiect care mi-a picat foarte bine, având în vedere că urma să-mi “re-purpose”-uiesc rochia de banchet. Îmi doream nespus să am ocazia s-o port din nou și să mi se și facă poze drăguțe în ea. Nu zic că pozele de la banchet nu-s frumușele în sinea lor (evident, poartă amintiri și toate cele), dar parcă astea-s mai reușite!

Ne-am cuplat (la cartelă, haha!) cu fosta mea colegă din liceu și bună prietenă Zgomotoasa (așteptăm pozele ei) și ne-am dus la Pădurea Verde să facem pe zânele! Eu zic că ne-am distrat la maxim, deși muream de cald, și că pozele au ieșit minunat! Ce-mi mai plac pozele făcute de Agi, vouă nu? Dacă vreți să vedeți mai multe poze ”In Woodland”, le găsiți AICI și AICI.

Vreau să-i mulțumesc încă odată Ancăi pentru machiaj, nu știu ce m-aș fi făcut fără ea! A fost cel mai interesant machiaj pe care l-am avut până acum. Trageți un ochi la ea pe blog să vedeți ce frumos îmbină culorile și ce talent fantastic are! O ador! carla&teo (91 of 687)

13308411_787177104751698_3107341371271979205_o

EN: Couple of weekends ago, I kept posting Insta pictures with a dope make-up by Anca’s Blog, some pictures from the shoot itself and a promise to show you the final result at some point. Well, here it is!

As it was expected, I collaborated again with my dear Agi for her project called “In Woodland”. This project was what I needed, since I’ve been searching for the occasion to re-purpose my prom dress and get pretty pictures while wearing it. Can’t say that the prom pictures aren’t nice (since they hold memories and what-not) but these are better!

Anyway, we’ve met up with a former classmate and good friend of mine, Zgomotoasa, and went to the Green Forest of Timisoara to be fairies. I think we had lots of fun and the pictures turned out great, despite the extremely hot weather. I just can’t get enough of Agi’s photos! Check out her entire Facebook albums dedicated to the project HERE and HERE.

Another big thanks goes to Anca for doing my make up. I don’t know what I would’ve done without her. It was the most interesting makeup I have ever worn and you have to go check out her other work! She knows how to play with colors and has amazing talent! I adore her!

carla (5 of 11)carla (6 of 11)carla (7 of 11)carla&teo (118 of 687)carla (1 of 11)carla (2 of 11)carla&teo (376 of 687)carla&teo (329 of 687)carla (8 of 11)carla (9 of 11)

7 Comments Add yours

  1. Anca Papp says:

    Giiiiiirl!!! M-ai facut sa plang :)) Foarte fain au iesit pozele! Preferata mea e aia in care razi cu dinti :)) ❤ ❤ ❤

    Like

    1. Vai, am unele poze unde rad cu toata gura si mi se vad dintii super ascutiti! Zici ca is scoasa din ceva film horror!

      Like

  2. zgomotoasa says:

    Cu puțin noroc mâine pozele mele 😀

    Like

  3. eloonly says:

    You look pretty ! A fairy 🙂

    See you soon
    Elodie

    Like

Leave a Reply

