May’s favorites

N-am mai postat de câteva zile, semn că am intrat în (pre)sesiune! Iar deja suntem de o săptămână în iunie și eu n-am enumerat favoritele pe luna trecută. Așa că hai să nu mai pierdem timpul și să intram în favoritele lunii mai!

  • Miss Sporty – Lasting Color Gel Shine

    În mai mi-am cumpărat super pe fugă o ojă de la Sporty Girl, nuantța nude-pink din poza a doua, pentru că mă plictisisem de modelul de pe unghiile false. Mai apoi m-a mâncat să-mi pilesc singură unghiile false și le-am pilit așa agresiv că mi-au picat după o săptămână. Așa că am continuat să-mi tot aplic oja Miss Sporty. Am fost așa încântată de culoare încât am și terminat sticluța într-o lună. (De aceea, unghiile din poză nu sunt ale mele, ci de pe net. Eu efectiv n-am mai avut ce să pozez…) Dar mă duc să mai cumpăr! Nici nu a fost scumpă, undeva pe la 7-8 RON?

  • Stradivarius Choker 13164474_994291507273697_4108939148476491534_nChestiunea din această poză, care atârnă de gâtul meu,am purtat-o în luna mai de mi-a ieșit pe ochi! Nu aveam în gând să intru în trendul chokerelor, dar m-a corupt într-un final acesta din Stradivarius (și mai și venea la pachet cu alte 3 minunății). Dacă găsesc ceva mai light pentru vară, am să păstrez trendul și în perioada ce urmează.

La capitolul muzică, melodia asta mi-a explodat în playlist aproape zilnic. Și încă nu m-am săturat de dânsa. Nu are cine știe ce mesaj ascuns în versuri, dar te face să te simți fără griji.

Bine, Anca mi-e o dragă și punct! Dar în luna mai i-am fost extrem de recunoscătoare că m-a machiat pentru pozele In WoodLand ale lui Agi (știu, știu, le așteptați! Mai puțin și facem postare și cu alea, promit!). Mulțu mult, Anca! Mi-a plăcut atât de mult, că nu l-aș mai fi dat jos!

13407341_1008412972528217_1593734379_n

Cam atât pentru azi, am fugit la învățat!

EN: I haven’t written in a few days, meaning I have exams! And a week of June has already passed and I haven’t given u the favorites of the past month. So let’s get to it and here they are!

  • Sporty Girl – Color Lasting Gel Shine nail polish

I bought this nail polish in nude pink because I grew bored of my fake nails. And after aggressively using a nail file on them, they fell off after a week. So, I just applied the nail polish for the rest of May. I’ve used up an entire bottle and had nothing to take a picture off. Therefore, those pics are off the internet. Anyway, I’ll go back and buy some more. They were rather cheap, around 1.5 dollars.

  • Stradivarius choker

The choker from the picture and I have been inseparable for the past month. I didn’t plan on hoping on the choker trend, but I was charmed by that one (that also came with the 3 other necklaces). If I’ll find something light for summer, I’ll keep wearing chokers.

  • Zara Larsson – Lush Life

This song exploded in my playlist everyday in May. And it still does. Even though it isn’t full of meaning, it is just that kind of care-free song you sometimes need.

  • Anca’s Blog

Well, Anca’s a sweetheart to me because she just is. But I was extremely grateful to her for doing my makeup for Agi’s In WoodLand photo shoot. (I know, I know, you want the pics. Just a little bit more patience, ok?) Thanks a lot, Anca! I loved it so much, I didn’t want to take it off.

 

Anyway, gotta go now and study!

 

6 Comments Add yours

  1. Othela says:

    Vreau si eu sa incerc noile oje Miss Sporty de ceva timp, mi-a atras atentia “gel shine”:)

    Like

    1. Eu mi-am luat-o initial strict pentru culoare (la pedi imi place sa am nudes sau pale pinks), dar am ramas placut surprinsa si am sa-mi mai cumpar si alte nuante 😀

      Like

  2. Liz says:

    Great, like I don’t already own enough nail polishes :))

    Like

  3. Love your favourites, the nail polishes and the necklaces are so gorgeous! ❤

    Like

Leave a Reply

