5 dresses on my wishlist

Fashion

Vara asta plănuiesc să port mai mult rochii, lucru care mă face să-mi doresc să-mi cumpăr o grămadă! Dar m-am hotărât să mă limitez, așa că mi-am făcut un wishlist rapid și sper să-mi cumpăr câteva de acolo!

Aruncați și voi o privire!

dresss

AICI//HERE

dresss5

AICI//HERE

dress2

AICI//HERE

dress3

AICI//HERE

dress4

AICI//HERE

EN: This summer I plan on wearing a lot more dresses, which makes me wish to buy tons! But I’ve decided to limit myself, and have made a wishlist hoping to acquire some dresses of that wishlist.

Take a look!

3 thoughts on “5 dresses on my wishlist

  1. Si eu planuiesc in fiecare vara sa port rochii, le cumpar si apoi nu le port niciodata :))) poate ma faci tu sa ma razgandesc cu outfit post-uri faine ❤

    Like

Leave a Reply

