Top 5 Youtubers I follow~

N-am mai scris de câteva zile, dar nu, n-am rămas în pană de idei. Ba chiar mi-am făcut o listuță mică care conține câteva idei. Pur și simplu n-am apucat din diferite motive.

Oricum, pentru azi m-am gândit să împart cu voi o listă cu cei pe care-i urmăresc cel mai des pe YouTube!

marzia

Favorita mea este Marzia Bisognin (aka CutiePieMarzia), ea realizând video-uri despre modă, machiaj, călătorii, etc. O admir pentru că nu se limitează într-o singură direcție și încearcă tot ce-i trece prin minte, tot ce-i place și tot ce poate. M-a inspirat să nu mă dedic doar unui lucru, indiferent cât de bine îl fac și să fiu în continuu proces de învățare. 

ryan

Poate nu v-ati așteptat să-l găsiți pe Ryan Higa în acest top, dar îl urmăresc de ani buni. L-am urmărit de când încă era considerat canal mic, cu puțini următori. E un om extrem de talentat și amuzant, care are în spate o echipă extraordinar de muncitoare. Mă bucur că a ajuns așa departe și că mă face să râd în cele mai triste momente. Nu există cuvinte să descriu ce fel de video-uri face Ryan, așa că vă invit să aruncați un ochi.

andreea

Desigur, lista conține și o româncă de-a noastră. Am mai vorbit de Andreea într-o postare, probabil în Favoritele lunii. Am descoperit-o recent, dar i-am văzut fiecare video. Îi ador stilul și hainele. Recomand video-ul “My shoe collection”!

ingrid

Pe Ingrid am găsit-o când și-a facut video-ul de “coming out”, și am rămas atât de impresionată încât am continuat să o vizionez. Experimentează și ea în diferite domenii, precum Marzia, dar are cu totul un alt stil.

jenna

Cum a fost cu Ryan Higa, așa a fost și cu Jenna Marbles. O urmăresc de mult timp și de fiecare dată mă amuză la maxim. Știu că m-am îndrăgostit de ea după ce a scos un clip care m-a dat pe spate, la cât de amuzant era. Uite-l aici! (#nujudecați !! haha)

Voi ce canale de YouTube urmăriți? Lăsa-ți-mi un comentariu să mai descopăr și eu alții!

EN: I haven’t written in some days and no, I’m not out of ideas. I’ve got plenty even, on a list and everything. Just didn’t get around to write.

Anyway, I’ve decided to share a list with you today. A list with my favorite YouTubers.

My favorite is Marzia Bisogning (aka CutiePieMarzia), who creates content related to fashion, make-up, travelling, etc. I admire that she hasn’t limited herself in only one direction and that she tries doing as much as she can, anything she likes . She’s inspired me to not limit myself to only one thing, no matter how much I excel at it and be in a continuous learning process.

Next we have Ryan Higa, and I’m pretty sure you didn’t expect him on this list. To be honest, I’ve been watching him for quite some time now, I was a fan when his channel was just starting out years ago. He’s a very funny and talented person, with an amazing hardworking team behind him. His videos always lifted my spirits and I highly recommend that you check him out.

Of course, in this list there’s a Romanian girl like myself. I’ve discovered Andreea not so long ago, but I managed to watch all her videos so far. I love her style and I urge you to watch her “My shoe collection” video!

I’ve found Ingrid by pure chance, after watching her coming out video. I was so touched by her, that I had to watch whatever else she had posted. She’s trying out different approaches in her content, like Marzia, but she has a different style.

It was the same with Jenna Marbles as with Ryan Higa. Found her years ago, watched her ever since. I fell in love with her the moment I watched this video! (#dontjudge!)

Who are your favorite YouTubers? Let me know in the comment!

2 Comments Add yours

  1. Georgiana Doria says:

    Vai Carla, si Michelle Phan si Claire Marshall? u must :))) ah si Evelina, ea e foarte mult cu fashionul 🙂

    Like

    1. Michelle e mai mult makeup :)) de evelina stiu, e misto tipa

      Like

Leave a Reply

