Book challenge!

Uncategorized

M-am hotarat să-mi fac curat prin cărți, să sortez ce-am citit de ce n-am citit și să le pun de o parte. Ca mai apoi să-mi dau seama că am o groază de cărți necitite, majoritatea având 4-5 ani de când stau la mine pe raft. Și ce mi-am propus? Să le citesc pe toate, indiferent cât de puerile sunt. Iar ca să mă motivez și mai tare, m-am hotărât să postez lista de cărți aici și să-i dau update de fiecare dată când termin o carte. Și, deși nu sunt multe, mi-am propus să le termin până în toamnă. Aș termina mai repede, dar unele îmi vor lua foarte mult să le citesc având în vedere că nu mi se mai par interesante. Dar am dat la un moment dat banii pe ele, și ar fi păcat!

Așa că uitați aici lista!

  1. Pittacus Lore – Puterea celor șase (The power of six)
  2. P.C. Cast/ Kristin Cast – Iertarea; Predestinarea (Awakaned, Destined)
  3. Scott Westerfeld – Urâții (Uglies)
  4. Dante Alighieri – Divina Comedie – Purgatoriul&Paradisul (The Devine Comedy – Purgatory&Paradise)
  5. Stephen King – Cimitirul animalelor (Animals Cemetery)
  6. Dan Brown – The lost symbol; Conspirația (Conspiracy)
  7. Danielle Trussoni – Angelology
  8. Liza Marklund – Explozii în Stockholm (The Bomber); Studio 69
  9. Gabriel Garcia Marquez – Dragostea în vremea holerei; Povestea târfelor mele triste (Love in time of cholera; Memories of my melancholy whores)
  10. Haruki Murakami – 1Q84 – Partea a IIa (2nd books)
  11. Alice Munro – Dragă viață (Dear Life)

EN: Just finished sorting read and unread books from my bookshelf and noticed that I have lots of books that I need to either start or finish. So, I’ve decided to challenge me to a reading situation, in which I finish all those books until the beginning of autumn. Some books aren’t really my cup of tea anymore, but I’ve once spent money on them so they will be read! I don’t want that to would have been in vain. So, no matter how cheesy or stupid the book might be, I will read it. Therefore, it might take some time. Usually, I would have finished a lot sooner.

4 thoughts on “Book challenge!

  1. Waaa! Cred ca o sa fac si eu o postare din asta pe blog pentru ca si eu am niste carti necitite. Btw, Explozii in Stockholm e faina tare!

    Like

Leave a Reply

