Poligon de tragere// Shooting range

Ieri m-au mințit baieții că mergem până într-un loc X și apoi la shopping. Credeți că am mai ajuns la shopping? Nu.

Aparent, din motive de nesiguranță și de frică că aș spune nu, prietenul meu scump s-a gândit să mă ademenească cu promisiunea de cumpărături pentru a mă aduce să trag la țintă. De ce ai simți nevoia sa faci asta? Ce fată nu-și dorește să împuște ceva? Mai ales după ce a fost mințită.

Din cauză că eram dusă prin locuri tare dubioase, urcând scări prin clădiri pustii, dar și din cauza minciunii am fost puțin confuză și suparată la început. După ce am ajuns la Blue Line (locul cu pricina) m-a luat puțin panica, pentru că mi se părea “wow” să țin un pistol adevarat, care trage cu gloanțe adevarate, în mână.

Dar, până la urma, totul a fost bine. Nu m-am prea priceput eu să împusc bucata aia de carton pentru că sunt cam inapta în a înțelege și a urma directive. Tipul care ne învăța cum să tragem tot îmi spunea “mai sus, mai jos, mai la stânga, strânge cu mâna stângă mai tare, închide un ochi, fă o pirueta” (ok, nici chiar), etc. Dar parcă urmându-i instrucțiunile, mai rău făceam. La un moment dat am lasat-o baltă și am tras cum mi-a venit mie. Am nimerit de mai multe ori mijlocul așa. Mwahaha.

Sunt pregatită de război acum!

IMG-20160509-WA0000

EN: Yesterday I’ve been lied to by my boyfriend and a friend of ours that we would go somewhere and then shopping. Do you think that I really got to shop? No.

Apparently, out of uncertainty or fear that I would say no, the guys thought it would be appropriate to LIE to me regarding the place we would go to. They lured me in with the idea of shopping only to take me to a shooting range. Bright idea to lie to a girl and then bring her at a shooting range.

At first I was confused and upset, mainly because the place where Blue Line (the shooting range) is located at is rather dubious and because they have lied to me. But then, I got there and I started freaking a bit out thinking that I’ll be holding a real gun with real bullets.

All in all, everything was fine. I kinda suck at shooting, because I don’t know how to take directions and cannot implement what I’m being told. The guy teaching us kept saying “point up, down, left, grip the handle tighter, close one eye, make a pirouette” (ok, not really), etc. But, by following his instructions, I was shooting worse. So, in the end, I just gave up and started shooting randomly at that piece of carton. And guess what? I did better. Mwahaha.

I’m ready for war!

Leave a Reply

