Favoritele lunii aprilie// April favorites

  1. Sia – Cheap Thrills

Efectiv mor după melodia asta. O pun pe youtube de fiecare dată când mă îmbrac să plec undeva și dansez ca ultima apucată.

//I’m absolutely in love with this song. I play it on youtube whenever I have to get dressed. I put it on and dance like a total weirdo.

2. Carla’s Dreams – Sub pielea mea

Și dacă nu o pun pe Sia, pun Carla’s Dreams. Știu că am auzit cam târziu melodia “Sub pielea mea”, dar jur că am trăit într-o grotă din ianuarie până în aprilie. Asta e, ce să-i faci…

//If I’m not listening to Sia, I listen to Carla’s Dreams. I know that it’s kind of late to first hear this song, but sorry for living in a cave for so long. What can I do…?

3. La căpițe

Recunosc că până anul acesta nu eram foarte mare fan “La căpițe”. Mi se părea overrated, toată lumea care se crede cineva ajungea la un moment dat (sau de mai multe ori) acolo, etc. Dar cât a fost vreme frumoasă în Aprilie, am mers aproape zilnic pe la ei. Ajută că e și vizavi de facultate, dar mă duceam și pentru că acolo puteam să mă lăfăi în razele soarelui și să mă relaxez. Am fost în luna aprilie de mai multe ori la căpițe decât am fost de când s-a deschis. Tot îmi am pub-urile pe care nu le-aș da pe nimic, dar a intrat lăfăiala la căpițe în topul lunii aprilie? A intrat.

//I must admit, at first, I wasn’t such a big fan of “La căpițe”. It seemed a bit overrated to me, many people who though of themselves to be somebody had to be there at some point (or more times) in their life, etc. But, while it felt like summer in April, I went there daily. It helped a lot, that I just had to cross the street to get from books to drinks, but also it felt so good to just lounge in the sun while chatting with some friends. I visited that place in April more times than I’ve visited it since it opened. I still have some pubs that I wouldn’t trade the world for, but didn’t lounging at the “La căpițe” enter the April faves top? It did.

4. Textile House

La sfârșit de martie m-a apucat boala pe second hand-uri, dar în aprilie am devenit conștientă că asta s-ar putea transforma într-un obicei. Mulțumesc Textile House că-mi îmbogățiți garderoba pe bani puțini!

// This obsession started at the end of March, but only in April I was finally aware that it will turn into a habit. Thank you Textile House for enriching my wardrobe at such a cheap price!

5. Festivalul de teatru

Aici nu are rost să mai zic nimic, citiți doar postarea! // There’s no point in talking about this again, just read the post!

Leave a Reply

