dm makeup haul

De obicei nu am o relație foarte puternică cu machiajele, în principiu pentru că 1. nu mă prea pricep, 2. nici nu plănuiesc să mă pricep și 3. îmi este prea lene să mă chinui.

Dar, recunosc, câteodată nu poți să nu te machiezi. Evenimente, un shooting, o întâlnire mai specială, etc., acolo trebuie. Dar în viața de zi cu zi, îmi trântesc în cel mai fericit caz un ruj roșu pe buze, mă dau cu rimel și mă simt ca scoasă din cutie. Ce să-i și faci, sunt mai comodă eu de fel. Asta, însă, nu înseamnă că n-am și eu ceva minuni prin casă care să mă ajute la nevoie. Și cum duminica trecută am rămas fără pudră mată, am zis că trec prin dm să-mi cumpăr alta. Credeți că am ieșit doar cu pudră de acolo?… Pff, brusc mi-am dat seama că mai vreau și tuș, pudră bronzanta și alte minunății.

Și, deși probabil așa postări o să fie mai rar pe la mine, am zis să vă arăt ce mi-am luat!

IMAG1150

Pudră compactă – S.he stylezone – compact powder

 

Lovely – Sun&Tan – Baked Bronzer Powder

Lovely – Tempting Cheeks – Baked Blusher

Contur buze – S.he stylezone –  lip liners

Contur ochi – S.he stylezone – eye liners

Colorwear – Long lasting lipstick

Aveți grijă de voi!

EN: I usually don’t have such a strong relationship with makeup, mostly because 1. I’m no good at it, 2. I don’t plan being good at it and 3. I’m too lazy.

But I do admit, that from time to time, you need makeup in your life. Events, photo shoots, special dates, etc., these times just require it. But on a day to day basis, I just put a red shade on my lips, mascara and I’m good as new. What can I do, I’m just lazy like that. But that doesn’t mean I don’t have my own little helpers around. And, last Sunday, I run out of matte powder and had to get a new one. So I went to dm to buy some. Do you think that I left only with that? Oh no, no. Suddenly I remembered that I needed eye liners and some blush and bronzer.

And even though I don’t plan that many posts related to makeup, here’s what I bought!

Take care!

Leave a Reply

