Second Hand// Thrift Haul

În primul rând Paște Fericit tuturor!

Tot am amânat această postare o vreme, în principiu pentru că am fost ocupată cu alte lucruri dar și pentru că voiam să mă asigur că nu s-a întâmplat doar o singura dată să am noroc în second-uri. Nu de alta, dar eu nu obisnuiam să cumpăr second hand din motive mai mult sau mai puțin tâmpițele. Cel mai des foloseam lipsa răbdării ca scuză.

La sfârsit de martie, în timp ce eram pe drum spre postă pentru a-mi ridica niște sandale de la ASOS, am intrat (din lipsă de ocupație) într-un Textile House. Și-am nimerit fix în săptămâna când reduceau zilnic produsele. Eu am intrat în ziua de luni când totul era la 5 lei. Am intrat și mi-am găsit o fustă superbă, roșie, din material foarte bun. Era crăpată pe o parte și când am tras-o pe mine, m-am îndrăgostit instant. Soarta a facut ca tot în acel Textile House să mai gasesc și o pereche de pantaloni tip costum, de care m-am atașat de asemenea. Și, ulterior, ce credeți că am facut? Am luat la puricat aproape fiecare Textile House din Timișoara în acea săptămână. Cel de lângă gară, cel din Maria și cele doua din centru. M-am ales astfel cu 2 fuste, 2 sacouri, o pereche de pantaloni și o geacă de blugi.

4

11

12

Iar acum, la sfârșit de aprilie, ghici ce? Iar reduceri. Dar, ce-i drept, săptămâna trecută au început de la 16 lei și au tot scăzut. Probabil că ”totul la 5 lei” începe marți. Dar, oricum, asta nu m-a oprit și mi-am luat o bluzița cu umerii goi, vaporoasă și neagră (Zara Basic), o pereche de pantaloni H&M și o fustă foarte chic.

53

Spor la shopping dacă treceti prin Textile House!

EN:

First of all, Happy Easter everybody!

I’ve postponed this post for so long, mainly because I’ve been busy but also because I wanted to make sure it wouldn’t be a “one time thing”. It’s just that I didn’t use to be the type of girl that shops in thrift stores. I had various reasons, mostly stupid ones, but the most used excuse was that I was lacking patience.

At the end of march, while I was on my way to the post to pick up an Asos order, I entered a thrift store called Textile House. It happened to be the week of massive sales and on that day (Monday) everything was around 1.30 Dollars. And it only kept going down as the days went by. I found a beautiful red skirt, which was made out of a very good fabric. I fell in love with it the moment I put it on! Then I found a pair of pants (suit style), that I also bought. And guess what I did afterwards? I searched high and low almost every Textile House in Timisoara (we have 5). In the end, I bought 2 skirts, 2 blazers, 1 pair of pants and one jeans jacket.

And now, end of April the sales have started again. But, truth be told, the sales were at 3 dollars this past week. I’m guessing next week will start the 1 dollar sale. But that didn’t stop me from buying some things. I got a flowy, black Zara Basic blouse, a pair of H&M pants and a very chic skirt.

Have fun thrifting if you end up in a Textile House!

3 Comments Add yours

  1. ancapapp says:

    In sfarsit! De cand asteptam postarea asta :))). Abia astept sa vad cum le combini 🙂

    Like

    1. :))
      sa se faca mai cald oleaca afar :))

      Like

Leave a Reply

