Shopping City Timisoara: Primele impresii// First impressions

Lifestyle

Am ajuns și eu sâmbătă prin Shopping City Timisoara, noul “mol” din calea Șagului. Adevărul este că eram curioasă cum arată pe viu, nu doar din pliante, dar Vița de Vie mi-a grăbit vizita. Recunosc, Shopping City-ul e ok, e drăguț. Dar asta doar pentru că e nou.

Unele magazine par mai mari, mai încăpătoare decât echivalentele lor din Iulius Mall, iar altele mai mici. Nu am intrat chiar în fiecare magazin, pentru că nu plănuiam să fac window shopping (anume să mă zgâiesc la lucruri, pe care ulterior să mi le doresc). Iar cele, al căror prag l-am trecut, nu m-au impresionat foarte tare. Am fost curioasă, în principiu, doar de două magazine. Pimkie, pentru că în trecut mi-am cumpărat ceva de acolo în Germania, și Pupa Milano. Stiam că P.M. s-a deschis, sau că urma să se deschidă și în Iulius Mall, dar pur și simplu nu am ajuns. De Pimkie am fost puțin dezamăgită, având haine doar pentru fete care sunt juma’ căt mine. Dar de Pupa Milano am fost mai mult decât încântată. Când am văzut toate nuanțele de rujuri din magazin, nu m-am putut abține și mi-am cumpărat și eu unul. Cei care mă urmăriți pe Instagram, știți despre ce vorbesc.

pupa

Am ajuns și pe la mâncare, unde am comandat un Meniu Țepeș de Pui de la Transylvania Burger. A fost ciudat să ajungi la casă, cu dorința de a încerca un anumit fel de mâncare din meniul afișat, și să ți se spună că au doar un tip de burger și doar unul de salată. Ori alea, ori nimic. Ne-am conformat, eu împreună cu prietenul meu. Burgerul nu a fost cine știe ce, dar cartofii primiți la meniu au fost un deliciu. Mai voiam o porție!

Într-un final, după ore de plimbat, ne-am făcut drum spre concert. Am prins Robin and the Backstabbers în întregime, dar Vița nu! Prietenul meu [crezând că e mai deștept ca mine (haha!)] m-a convins că mai durează până ajung băieții de la Viță și am mers la un ceai, la căldurică.  Când ne-am întors, evident, ei erau de mult pe scenă și am mai prins, din păcate, doar 4-5 melodii. Dar s-au meritat. 12891162_1772067726360767_7297271877790645863_o

Per total, drăguț Shopping City-ul (cu excepția pătratelor de gresie neagra; era să alunec și să-mi rup gâtul de câteva ori). M-a lăsat cu gust amar doar faptul că nu s-a ridicat la nivelul pe care promovarea lor online l-a alimentat constant. Sau, poate, sunt doar eu greu de mulțumit.

Pe primul loc rămâne, în continuare, Iulius Mall. Dar posibil să mai trec pe la Shopping City.

PS: Și pentru că mulți m-au întrebat, sau au auzit că Shopping City-ul ar fi mai mare decât Iulius Mall—> NU, evident că NU e mai mare. Are doar parter și un etaj, dumnezeule. Nici nu se compară ca și dimensiuni.

EN: This Saturday I finally got to go to Shopping City Timisoara, a new shopping center. I have to admit, my desire to go there was rushed by the Vița de Vie concert in its parking lot. I saw in some flyers how the shopping center was supposed to look like and wanted to see it live. It’s nice and ok, but only because it is new.

Some stores seem bigger, compared to their twins in our original shopping center (Iulius Mall), others seem smaller. I didn’t go to each store, mainly because I wasn’t planning on window shopping. I was interested in two, though. Pimkie, since I once bought something there while I was in Germany, and Pupa Milano. A P.M. store also opened, or was planned to open in Iulius Mall, but I never got to go. I was rather disappointed with Pimkie, having clothes only to fit people half my size, but was delighted with Pupa. They had such a wide variety of lipsticks, that I couldn’t help it and bought one. Those of you who follow me on Instagram, already saw it.

Then, my boyfriend and I went to eat at Transylvania Burger. We were able to order only one type of menu, since they weren’t prepared to cover all they had listed. That was rather odd and unpleasant, but we ate there anyway. The burger wasn’t anything special, but the fries were delicious. I wanted seconds!

Lastly, after hours of walking, we went to the concert. We saw Robin and the Backstabbers’ full concert and then went inside to warm up and drink tea. My boyfriend thought himself to be smarter than me and convinced me we still had time left before the guys from Vița de Vie came on stage. Wrong! I missed half the concert and only got to see them sing 4-5 songs. But it was worth it.

Over all, the new shopping center is ok (even though I almost broke something when stepping on the black tile patches on the floor). I was let down only because of its aggressive promoting before its opening day. You’d expect a big deal after such promoting. Or maybe I’m just hard to please.

Iulius Mall will still be my number one, but I’ll revisit Shopping City as well.

 

 

Leave a Reply

