REDUCERI + Comanda ASOS// Winter Sales HAUL + ASOS order

Fashion

În primul rând, îmi pare rău că nu am mai scris de mult ceva, dar am motive întemeiate! Sau… poate totuși nu. Să-i dam drumul!

În perioada asta este ceva prin aer. Stresul sesiunii? DA, mai ales ăla. Dar, pentru cei/cele ca mine mai înseamnă și perioada reducerilor!!! Desigur, hainele au început să se reducă la pret de ceva vreme și eu să acumulez, la fel. Ce-i drept, am început înainte de Revelion și m-am simțit ca și de Craciun în aproape fiecare săptămână ce-a urmat, mereu așteptând câte-un pachet. De unele lucruri sunt foarte mândră, altele mi-aș fi dorit să le cumpăr într-o mărime mai mică. Dar asta este, se mai întâmplă. Mai bine să ai de unde strâmta decât să n-ai de unde adăuga.

Așa că până una alta, mai jos aveți cateva lucrușoare care le-am prins la preț super OK! și câteva păreri. Iar la final, câte ceva despre experiența mea cu ASOS!!!

EN: First of all, I’m so sorry for not posting anything lately, but I have very good reasons why I haven’t. Or… maybe not. Anyway, let’s get it started!

Around this period there is something major happening. Exams and stress? Yes, especially that. But for the ones like me, there’s another thing going on. SALES!                                  Of course, the sales have started for quite some time now and so have I. I’ve managed to score some pretty good deals and it felt like Christmas every week so far, always receiving another package. Some things I wish I would have gotten in a smaller size, but oh well. Things happen. It’s easier to make clothes smaller than larger anyway.

So, I’ve prepared a little try on haul for you and some opinions. Also, at the end you have more info about my ASOS order experience!!!

1a.jpg

Minunăția asta de rochie în dungi am găsit-o la C&A. Inițial, când m-am uitat la mărimi și am văzut doar S și XS, am crezut că am să plâng. Dar am tras puțin de material și am zis “Hai să încercăm S…” fără cea mai mică speranță că am să intru în ea. Evident, m-am înșelat. Nu știu cum materialul ăsta este așa elastic, dar sincer mă bucură enorm!

EN: I found this amazing figure hugging stripped dress in C&A. At first, when I looked at the sizes and saw only XS and S, I wanted to cry. But then, I stretched the material and I thought I should try it on just for fun. When I saw that it actually fit me, I felt like I had just found an unicorn.

2a

Urmatoarea rochie în stil asemănător cu cea de sus, doar că mai scurtă, este de la H&M și a fost un chilipir. H&M are reduceri în momentul de fața de până la 70% și pe draguța asta am prins-o la 40 RON.

Paltonul este de la New Yorker și a fost destul de accesibil ca preț. Nu e fooooarte gros și nu îl pot purta pe vremea asta, dar mi-am dorit de mult unul de culoarea camel și când l-am văzut n-a mai contat nimic.

EN: This dress is similar to the first one, but it’s shorter and from H&M. It was on sale and I basically bought it for nothing!

The coat is from New Yorker and it had an ok!-price. I really wanted to own a camel colored coat for a really long time and when I saw it, I just bought it.

Eh, pantalonii aștia m-au dezamăgit puțin, dar nu este vina lor.

Sunt tot de la H&M și i-am luat în mărimea pe care o comand de obicei de la ei. Însă de când am slăbit, m-am tot jucat cu ideea să-mi comand o marime mai mică, 44le lărgindu-se dupa prima purtare. Mi-a fost puțin frică, dar acum stiu sigur. La comanda urmatoare, 42!

EN: Well, these pants disappointed me a little bit, but it’s not their fault. I ordered them online from H&M in the size I usually order. But, even since I’ve lost some weight, I’ve contemplated going a smaller size. And, yup, I should have done that in this case.

8

Bluza asta sigur vă este cunoscută. Am purtat-o și de Revelion, dar și la o zi de naștere. O ador, pur și simplu!

EN: This should look familiar to you. I wore it for NYE and at a birthday party. I just love it!

9a11a12a

Acest tip de bluză reprezintă mometan cea mai mare provocare pentru mine. Am mai purtat eu chestii cropped, dar nici chiar atât de cropped. Pe cea în dungi am văzut-o la o Youtube-rița de-a noastră și mi-am dorit-o instant. Și pentru că reduceri, mi-am luat-o în 2 modele!

EN: This kind of blouse represents a challenge for me. I wore cropped tops before, but never this cropped. I saw the stripped one on her channel and I knew I had to have it. And because it was on sale, I got 2!

13a

Altă dezamagire a shopping spree-ului meu este această cămașă, care îmi este cu cel puțin 2 mărimi mai mare. Probabil că este și croiul de așa natură, dar nu sunt prea încântată.

Iar lănțișorul de mai jos și pălăria din prima poza sunt de asemenea din H&M.

EN: Another disappointment of my shopping spree was this vertically stripped shirt. Even though it should be my size, it looks 2 sizes larger. Even if it’s supposed to look this way, I’m not really impressed.

And the necklace together with the hat in the first picture are also from H&M.

14a

 

Iaar acuuum: mult așteptata comanda ASOS. Zic mult pentru că, da, durează mai mult decât tipica livrare în 2-4 zile lucrătoare.

Ca parere generală, sunt mulțumită de cum a decurs prima comandă. De livrat mi s-a livrat puțin dupa termenul anunțat de ei (și anume, la 10 zile după plasarea comenzii), dar 2 zile nu sunt o catastrofă. Am avut grijă ca în alea 2 zile să găsesc toate părerile negative legate de ASOS și să-mi fac griji ca nebuna că nu mai îmi ajung produsele. Dar hei, au ajuns. Și au ajuns așa cum le-am comandat. Acum, există o mică problemă. Dar asta nu e din vina celor de la ASOS, ci este (iar) vina mea. Am crezut că sunt mai deșteaptă decât tabelele de conversie a mărimilor și mi-am luat tocurile minunate de mai jos cu o mărime mai mare. Nu este sfârsitul lumii, i-aș fi trimis înapoi, dar mărimea pe care ar fi trebuit să o comand nu mai este pe stoc. Îmi plac prea mult și am spus că găsesc eu o modalitate să ma descurc cu această situație. Cât despre cealaltă pereche, niște balerini, pe ăia i-am nimerit.

Morala poveștii: Ascultați de tabele! Nu vorbesc tâmpenii.

Per total, ASOS bravo! Plănuiesc să mai comand de la ei chiar luna asta 😉

EN: Aaand now: the long awaited ASOS order. I say long awaited because the delivery takes more than your usual 2-4 day delivery.

As an overall impression, I am pleased with my ASOS experience. The delivery was delayed a little bit, but only by 2 days. Which is not the end of the world. Of course, in those 2 days I made sure to find all the negative feedback ASOS has ever received and sent my mind off to Paranoia-Land. But hei, the order arrived. And it was exactly what I ordered. Now, there’s a little bit of a problem. (Again) I thought I was smarter than the conversion charts and ordered my pair of heels a size bigger. I would have sent them back, but my size isn’t in stock so I decided to work with what I have. My other pair of shoes are flats, but I did order those in my right size.

The moral of the story: Listen to conversion charts, they don’t talk bull!

ASOS, good job! I plan on ordering again this month 😉

16a17a

 

3 thoughts on “REDUCERI + Comanda ASOS// Winter Sales HAUL + ASOS order

Leave a Reply

