Pentru că reduceri și Crăciun!

Deși încă nu a început perioada reducerilor masive, am găsit câteva online shop-uri care își încântă clienții cu ceva promoții așa ca de sărbători. Sunt multe care ar putea fi numite, dar nu le urmăresc pe toate într-atât de mult ca să mă pot pronunța cât de rentabile sunt reducerile, așa că mi-am ales unul singur pe care să insist.

Pe la sfârșit de sezon, în primăvară, respectiv în mijlocul verii, magazinul online H&M Romania a dat startul unor reduceri masive. Și, recunosc, am cumpărat cam pe măsură, așteptând aproape săptămânal câte un pachet. Iar multe prietene m-au întrebat ce-mi tot comand atâtea chestii, iar pe când le-am spus de reduceri, acestea erau pe terminate, stocul și mărimile limitate, etc. Câteva m-au rugat să le anunț când mai sunt reduceri, așa că dragele mele, guess what? 50% off! Have fun!

reduceri

Reducerile dureaza până în 02.02.2016, dar știți că lucrurile bune se duc repede. Eu am primit azi un mail referitor la reduceri și deja nu mai găsesc anumite lucruri care inițial am spus că am să le cumpăr cum apar reducerile. Da, am fost mai cumpătată de data aceasta, din motivul că de Crăciun ești mai împlinit când dăruiesti. Dar și pentru că am cumpărat strict ce știam că-mi doresc și nu m-am lăsat luată de val.

Având în vedere că reducerile mai durează, mai am timp să-mi achiziționez lucrurile cărora le-am zis astăzi PAS. Și dacă nu le mai găsesc, înseamnă că nu a fost să fie.

În principiu, pentru cine nu este obisnuit cu shopping-ul de haine online, H&M respectă măsurătorile. Atenție însă la fuste. Eu mi-am comandat o fustă creion (mărimea mea, cică – aceași mărime pe care o am și la pantaloni/rochii/cămăși/etc), dar s-a dovedit că încăpeau două ca mine în ea. În rest, nu am avut probleme cu produsele lor. (Da, este calitate de Fast Fashion, așa că trebuie avut grija de material ca să vă țină mai mult de un sezon.)

Și încă un pont, pentru cei care nu știu: puteți să vă abonați la Newsletter-ul H&M, iar ei vă vor anunța prin e-mail de diferite promoții sau colecții noi. De asemenea primiți și un voucher de 25% reducere + livrare grautită, care poate fi adăugat până și la produsele deja reduse.

newsletter

Have fun la shopping!

PS: Reducerile pot ajunge și pana la 70%, dar asta mai spre finalul perioadei. Așa că fiți cu ochii in patru!

Leave a Reply

